poniedziałek, 19 marca 2012

pasteLOVE

PasteLOVE do końca zawładnęło półkami sklepowymi w każdej sieciówce! Gdziekolwiek zajrzymy - widzimy stosy miętowych i pudrowych ciuszków oraz gdzieniegdzie neonowe kolory :)

Z racji tego, że trend ten bardzo mi się spodobał ale wyczerpałam wszelkie limity dot. gotówki, postanowiłam przejrzeć ciuszki w internecie :)

Moja pastelowa gromadka powiększyła się o śliczne miętowe koturny z H&M kupione na szafa.pl :)
Mają cudowny kolor, w ogóle nie czuć wysokości, a co najważniejsze - dałam za nie 25 zł ! :)






wedges - H&M (szafa.pl) / aztec's legginsy - sh

a oto moje pozostałe pastelove zdobycze - o nich w następnym poście ;)

Zapraszam do obserwowania bloga, wkrótce giveway !
"Aktywni" w życiu bloga będą mieć większe szanse :)

12 komentarzy:

  1. noo tutaj już je lepiej widać :)))

    zapraszam do mnie ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. pastele są świetne na lato :)

    xxx
    http://in-spiritgolden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygoda musiała być, bo musiałam przejść wiele km z osobą, która za szybko chodzi!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzo podoba, w każdym razie muszą coś mieć "pastelowego" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się właśnie zaopatrzyć w jakieś pastelowe "łaszki" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie mam nic pastelowego. I raczej nie będę mieć. Podobają mi się, ale zbyt dużo dziewczyn ma ciuchy w takich odcieniach. Nie chcę być klonem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam już od jakiegoś czasu miętowego swetra, ale jak na razie z żadnym efektem :( Ogólnie to teraz wszędzie "Pastelove!", a przecież nie każdej dziewczynie jest w takich kolorach ładnie. U mnie w szkole jest dziewczyna o bardzo jasnej karnacji z blond włosami - chodzi ostatnio tylko w pastelach, bo jej się podobają, a wygląda niestety w nich strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie za duze te buty?;) wygodne? Fajne rzeczy polujesz!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wolę neony od pasteli! ale ogólnie to mam mało takich ciuszków ;( najwięcej w stonowanych kolorach... nad czym mega ubolewam. ładne buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko 25 zł, za takie świetne buty? No, no, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń