czwartek, 17 maja 2012

My favourite bags

Cześć kochani ;) Korzystając z tego, że siedzę przy komputerze - postanowiłam od razu dodać nową notkę. Nie będzie to druga część poradnika o SH - tym zajmę się później ;)
Chciałabym pokazać Wam trzy z mojej wieeelkieeej kolekcji torebek, które uwielbiam <3
Starałam się tak wybrać, aby były w różnych wielkościach.. prawie mi się to udało ;)


Biała jest zdobyczą z lumpeksu. Dałam za nią całe 2 zł. 
Bardzo mi się podoba połączenie bieli ze złotem więc bez chwili wahania wzięłam ją. 


W chwili kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten model torebki - Cambridge Leather Satchel - od razu pomyślałam - CHCĘ JĄ MIEĆ! Z moim szczęściem oczywiście nigdzie ich nie było... Rozpaczałam, szukałam wszędzie. A w Wigilię rozpromieniłam się - otrzymałam ją w prezencie. Jej kolor jest świetny a najlepsze jest to, iż mieści format A4! Z tego co wiem to została zakupiona na allegro.pl :)

No i ostatnia ;) Jest przeogromna! Nie bardzo widać to na zdjęciu, ale powiem Wam szczerze, że pomieści o wiele więcej niż żółta torebka powyżej ;) Ta pochodzi z River Island, niestety nie byłoby mnie stać na nową (cena ok. 270zł) dlatego pewnego razu siedząc na stronie szafa.pl zauważyłam, że pewna dziewczyna chce ją sprzedać za 80 zł ;) Nie była mi wtedy potrzebna, ale stwierdziłam, że to idealna okazja aby sobie na nią pozwolić - i kupiłam.. ;) Nie żałuję, pomimo tego, że nie bardzo przepadam za panterką - ta akurat bardzo mi się podoba..;)



Która najbardziej się Wam podoba?
Jakie Wy lubicie torebki? Małe? Duże? Na ramię? Do ręki? ;)

9 komentarzy:

  1. 2 i 3 ;) też kocham szafa.pl :)! jednak boje się kupowania torebek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ostatnia chyba najbardziej mi się podoba, choć również za panterką nie przepadam xd
    Ja wolę torebki małe zakładane przez ramię, ale jak trzeba to trochę większa też może być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się ta w panterkę :) ale wszystkie trafiają w mój gust :)
    ja uwielbiam torebki na długim pasku XXL najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką samą, jak ta żółta, tylko bardzo dużą (40x38) i brązową :) Pierwsza też jest bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytrynkowa genialny kolor :)

    OdpowiedzUsuń